فرماندار ایذه در پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی زاده فرماندار ایذه در پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی شاغلین بخش روابط عمومی در ادارات، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها که در امر اطلاع‌رسانی مشارکت دارند تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است:

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی دنیای امروز است.

تفاهم و تعامل اجتماعی یکی از عوامل تاثیر گذار در توسعه جوامع انسانی محسوب و فراهم آوردن زمینه آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود، در این میان روابط عمومی ها می‌توانند در ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفاء نماید.

اینجانب روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه ی خطیر، تبریک و تهنیت، عرض نموده، ضمن ارج نهادن به تلاش های بی شائبه ی پرچمداران ارتباط و تفاهم، امیدوارم که روابط عمومی ها با تعهد، مسئولیت پذیری، نگاه عالمانه و رعایت اخلاق حرفه ای، در جهت ارتقاء سطح تعامل سازمان ها و ادارات با مردم و رسانه ها، قرین توفیق گردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار